onsdag 28 januari 2009

Tisdagen den 13 januari 2009
Ouh!En bra dag idag, förutom byggarbetarna som tar mitt tålamod allt mer och mer hela tiden. De borra r så i lägenheten bredvid att jag blir galen.Dagen började med att jag skulle ringa en kille på SGP för att se om han hade fått mitt CV, men jag fick inget svar.


Strax där på ringer min telefon, det var Marcus men han ville då inte prata med mig utan jag hörde Marcus säga; Hej Sandra, här kommer Joel, så jag fick prata med Joel. Killen som jag ringde strax innan detta men fick inget svar. Jag frågade då om han hade fått mitt CV men det hade han tyvärr inte,

hepp sa jag och trodde att nu är det kört med tanke på att alla som har fått jobbet börjar på torsdag. Men han bad mig skicka mitt CV till hans mejl, vilket jag gjorde, strax därefter ringer han upp och ber mig komma på intervju kl 13.30.13.30 och intervjudags, men inte med Joel utan med en Micke, som var trevlig intervjun gick fort men bra!Efter intervjun bar det iväg till Bille för tatuering, och riktigt otålig var jag för att de sa på SGP att de skulle ringa ikväll eller i morgon bitti och berätta hur de hade gått.

Tatuerandet skulle precis börja då ringde telefonen, okänt nummer?!Tjena Sandra det är Joel på SGP….osv…Men gissa, I got it!Utav 42 ansökningar fick 3st jobbet, därav jag. Och verkligen i sista sekund!Vill verkligen tacka Marcus! TACK TACK! Så på Torsdag börjar nya äventyr igen! Spännande!Ja, sen återgick vi till tatueringen, den blev as bra verkligen, en söt liten döskalle på nedre delen av vaden blev det. As bra! Bild kommer upp senare, finns på Billes kamera.

Och nu sitter jag här hemma, ska städa och dona lite här hemma för att göra det fint, för sen när jag börjar jobba massor, så blir det inte mycket tid till städning inte.

Och i morgon, IKEA med Billebus och kanske söööötpaj Linnea och förhoppningsvis min andra hälft Alex <3
Hörs senare!
X o x o

Inga kommentarer: