onsdag 28 januari 2009

lördag den 10 januari 2009
Love is in the air!
Man kan undra hur det kommer sig att två människor träffas på ett ganska roligt sätt, sedan blir ett par och snart efter tre år tycker om varandra mer än vad man gjorde I början. Det är ganska fantastiskt. Att våra två typer av personligheter passar så bra ihop, ”den lukt” som varje människa har, när man kommer hem till en annan människa kan man känna att de luktar olika, vissa har en stark lukt och vissa en mysig lukt säkert, att då jag just tycker om Hounkens, eller har vi lärt varandra att gilla varandras?! Men jag kan ändå inte hjälpas att just när man vaknat ligga nära honom och känna hur varm och mysig han är och då luktar han säkert sin speciella lukt som alla har. Men jag måste då säga att hans lukt är det godaste jag luktat, utan rakvatten och deodorant pratar jag om. Lukten som bara han har. Det är de bästa jag vet.
Ni skrattar säkert nu åt det jag skriver men det är sant. Om ni tänker efter förstår ni nog vad jag menar.
Idag är det en helt underbar dag, dagen vaknade typ halv två herregud så sent men man får sova länge ibland, mysiga kramar och sedan var det bara upp och diska, jag hade lovat mig själv att jag skulle diska med tanke på att det inte blev av igår. Så nu har jag verkligen diskat vi hade ås mycket disk så ni anar inte. Diskmaskin tack!
Sedan blev det tv med Daniel, och balkongbesök ett antal gånger innan man vaknade ordentligt även fast jag hade mastodont diskat, haha.
Sen nu några timmar senare sitter jag här ska alldeles strax laga mat, mums det ska bli isterband =)Men tyvärr så tycker inte Daniel om det så han ska äta pizza, men det går ingen nöd på honom då inte!
Så ska vi se film senare och dricka vin, var längesen vi mös med alkohol, sist tror jag att det blev riktigt odrägligt, vi körde drickspel vilket slutade med att jag hade ca 30 klunkar att dricka och kunde inte stå på benen men sen måste jag faktiskt känna att det inte var riktigt schysst för Daniel drack Heineken och jag drack sprit, visserligen får jag skylla mig själv men hade inget annat hemma och gillar inte öl. Men kvällen blev säkert rolig sen, men tyvärr kommer jag inte ihåg den. Ska försöka att komma ihåg vad som händer idag så ni får höra det i morgon men det tror jag, det blir vin ikväll.
Så nu ska jag laga mina mumsiga isterband.
Så hörs vi imorgon alla roliga människor!

X o x o
S

Inga kommentarer: