onsdag 28 januari 2009

Fredag

Fredag!
Hejsan!Idag är det fredag och jag är såååå glad, men jag kan inte berätta varför.. haha.. det är så grymt irriterande att jag inte kan berätta för någon men men.. Vissa märker förhoppningsvis snart Idag har jag även fått en ny dator, en bärbar dessutom så jag kan använda min bamboo och rita och göra flera tatueringar.

Kommer bli jätte bra har ritat nu i ungefär vå timmar så nu tar jag det lite lugnt ett tag så jag inte får kramp i handen, så efter det här är det rökrast :DOch denna vecka har jag hunnit med massor men inte sådant som jag borde ha gjort.Jag for i väg till Falun i lördags och kom hem i tisdags, var såå mysigt, små barnen börjar bli stora, små snackar lite skit här och där haha de är bara 8 månader så de säger inte så mycket förutom dadadaaa och maaaaaamm och sen de vanliga gaga och massa mer slemmysigt

Men toppen var det hade nästan tårar i ögonen när jag åkte för det är så himla trevligt där så jag ville nästan inte åka hem, men om jag vore där för ofta kanske inte de skulle vara lika roligt som vi har de nu när jag är där, men men man kan inte veta förens man har provat men vi får se när nästa färd blir, de har nog fått sin sandra dos så de räcker nu med tanke på att jag var där i fyra dagar

Men gud vad jag saknar dem <3>


Sen åkte vi till Media Markt för köp då det blev head set för ca 600kr till Hounken och en BÄRBAR DATOR till mig som var mest ett impulsköp men som blev perfekt.
Nu ska jag åka och hämta Linnea som står ute i kylan och väntar på bussen som egentligen ska komma om 45 minuter ungefär men nu blir det mer skrivande i alla fall som det ser ut med tanke på min underbara dator!
**Tack Sofia för en underbar dag igår och idag, har verkligen saknat dina tokigheter inser man nu när man umgås mer med dig igen, och jag vill att alla som läser det här tänker snällt och ber för att hennes ben ska bli bra så hon inte behöver en 10:de operation, och ja hon har opererats nio gånger nu!
X o x o










Inga kommentarer: