onsdag 28 januari 2009

Tisdagen den 13 januari 2009
Daniel,
Daniel är vacker, så vacker. Han är vacker på ett bra sätt, att han inte förstår det, förstår jag inte.Men det är ändå positivt för han är inte en sådan som skryter om det eller försöker visa upp sig.utan han är bara så vacker. Så extremt, jag blir alldeles varm inombords när jag ser på honom och han ler mot mig. Och ibland när han ser ut som en pojke på julafton, då är det så att man blir rörd, för han är så jävla vacker och söt. Och vi ska inte ens gå in på het och snygg då skulle jag skriva så mycket att ni får ont i ögonen. Haha.Jag älskar honom, Jag är så lyckligt lottad att det blev han och jag. Att just jag får ha en sådan kille som han. Att han vill vara med en sådan som jag. Ja, jag är lyckligt lottad.Och extremt lycklig.-Vi för evigt?!- längre baby!<3

Inga kommentarer: