onsdag 28 januari 2009

Fredag

Fredag
Nu är det natte tid klockan är 23.45 fredagen den 9 januari 2009.Tänkte bara berätta lite till om dagen, jag satt här och mös lite med min nya dator, sen ringde Linnea och då åkte jag och hämtade henne och istället för att åka hem, följde jag med henne hem, vi köpte lite käk och mös till AFV samt cigaretter, riktigt mysigt. Var så länge sen man träffade henne men de var skönt att umgås med henne så att det inte gled ur sanden så vi skulle sluta att umgås!
Sen så brummade jag hem i Pelle Peugeot, hem till hounken!Och nu sitter jag här.Morgondagen ser ut som om det blir vakna mysigt ihop med daniel, antagligen vaknar jag väl as tidigt bara för att jag är van, och nu när jag kan sova ut då jag är ledig och byggarbetarna inte är här så kommer jag vaknar runt sju säkert och inte kunna somna om, men men kunde varit värre, sen ska det stor STOR städas! Verkligen jag bor som i en svinstia men samma sak där, det kunde vara värre!
Så på med pannbandet och träskorna och ner på knä, så kör vi!Sen efter den stora heroiska städinsatsen ska jag iväg på äventyr i Pelle Peugeot till Hammarbacksvägen där jag då ska tatuera så som det ser ut just nu i alla fall om inget hemskt eller något annat dyker upp..:)*

Skönt att der verkligen blir av och att jag har så många som vill bli tatuerade så att jag inte lägger av med det för att det är så jätte roligt!Men som sagt jag vill inte börja jobba med det, för att jag vill inte jobba med en hobby för att då är det ingen hobby längre! Och då tröttnar man inte på det i längden när man får göra det lite som man vill och vem man vill

Nu ska jag alldeles strax se en film hoppas det blir en bra, Daniel ska välja idag.Sist blev det Guld kompassen och den var faktiskt otroligt bra, nästan så att jag tyckte att det var bättre än Narnia! Och innan det var det Resident evil – extinction, riktigt bra film för er som gillar de andra resident evil men jag må då säga att det är den bästa utav alla jag sett, ska väl se film nr 4 av den senare i veckan kanske, hade faktiskt seriöst ingen aning om att de fanns fler än två förens hounken sa det. Men varje dag så lär man sig något nytt!!

Nu ska jag se på film! Ha det så hemskt bra så hörs vi säkert imorn!
X o x o
S

Inga kommentarer: