onsdag 28 januari 2009

söndag den 11 januari 2009
Vart är min snö?

Vaknade väldigt sent idag med tanke på hur tidigt vi gick och lade oss, men de spelar ingen roll det är söndag. Daniel gick upp på en gång när han såg vad klockan var och jag låg några minuter till och drog mig, sedan när jag gick upp för att ta morgon ciggen så sitter jag på balkongen omedveten om miljön utanför eftersom jag inte hade vaknat ordentligt än, halva ciggen igenom så upptäcker jag det, WTF var är min snö?! Helt snö tomt så långt ögat kan nå, jag förstår inte L Jag vill ha snö! Men visserligen blev Daniel glad men ändå.. det är tråkigt det kommer enbart oftast en gång per år, då kan man väl i alla fall få ha det ett tag tycker jag med tanke på att det inte har varit så pass fin vinter än, men men.. vi får väl vänta på nästa vinter.Ja det blev lite vin igår men inte så hemskt mycket Daniel drack några öl och jag två glas vin, det var mysigt att ligga i soffan och mysa, tacka gud för att det inte blev som förra gången hahaha.
Och idag ska jag åka till Sofia och Zandra, ska mysa lite med dem sen ska jag tatuera dem, haha.Så det ska bli roligt. Det blir då min sjätte tatuering denna vecka J Det går faktiskt riktigt bra nu, gäller bara att ligga i så går allt på löpande band tillslut.
Nu ska jag äta frukost, men vi ses säkert senare!

X o x o
S

Inga kommentarer: