onsdag 28 januari 2009

Lördag den 24 januari 2009
Hej!Idag är det lördag och min hals dödar mig!Jag kan ju börja berätta om det nya jobbet, jag började förra veckan.har haft så hemskt mycket att göra så har inte ens hunnit vara hemma vaken knappt. Haha
Torsdag till fredag hade vi utbildning som var så kul att när man slutar så ville man varken gå hem och längtade verkligen efter dagen efter.Vi är en as rolig grupp om är nya det är jag, Suss, davida och mia. Alla samma sjuka humor.och killarna som jobbar redan heter Micke, Daniel och Joel. Vi har så jävla roligt på jobbet så det är sjukt.Veckan började med att börja ringa, vilket var läskigt till en början men sen tog det sig, känns så skönt att jobba med något jag tror på, ja menar vilket företag vill inte marknadsföra sig på google?!tisdag 08.00 första samtalet så sålde jag! WOIIOOHH jag var den första av oss nya att göra det! YEAY Mallorca here I come!onsdag, hade vi roligt men inge sälj någon utav oss nya, och sen torsdag gissa vem som drar in två ordrar! Jo jag! Kaaaschhiiiinngg i kassan, Mallorca verkligen here i come! Och fredag var det också bara en rolig dag och tro det eller ej men en såld av oss nya det var davida som tog ton och kom till sitt rätta jag.Men jag måste berätta om Susanne, helt sjukt vilka samtal hon har, vissa lägger ju bara på luren när man säger hej jag heter sandra… osv, Men inte för sussi hon pratar så fint och mjukt att de verkligen bara lamar ihop i luren, helt sjukt! Hon får dem runt sina lillfingrar och de gör allt hon säger, men när hon ska komma till avslut så är det som om de händer något konstigt i telefonen för de går inte igenom, kanske de förvränger hennes röst eller något, hahahaa men jag är säker att när hon sätter sina avslut så slår hon ut alla oss andra på våra feta arslen.. haha nej men då sprakar det nog i kassan!Så det nya jobbet är kanon hittills! Men min hals är inte så kanon låter som en karl när jag pratar. Helt tok förstörd i halsen men vafan, jag pratar ju 8-5 varje dag i veckan, visserligen inget nytt, men jag tror inte att det är därför.Det gör ont och jag hostar men är inge snuvig eller något sånt.I onsdags kände jag att det kändes som ett skrovligt löv satt i halsen och jag ville hosta ut det, men de försvann inte och nu sitter jag här, låter som en karl och hostar, ibland gör det så ont att jag inte ens kan röka, hoppas bara att det inte blir värre, måste verkligen kunna jobba, det är ju så roligt!Känns skönt att vakna på morgonen och inte behöva tänka; Åhnej, jag ska jobba idag, utan JOHooooo jobb!Shoppade lite idag, blev lite nya kläder samt en kamera med väska och grejer, ny mus till den nya datorn samt sten hård musmatta, även router så jag kan få in internet i den samt trådlöst så jag kan till och med sitta på dass och vara på nätet... Haha… Men nu ska jag snart köra ner Daniel och Tony till strike sen hämta Suss, så ska vi sitta och mysa lite här samt kanske en tatuering blir gjord.X o X o

Inga kommentarer: