måndag 21 juli 2008

Gäääääsp

Åh gud, vad trött jag är! vaknade kanske för sisådär en timme sen men gäspar fortfarande som en gnu.-
Snart ska jag iallafall gå ut och ta mig min andra cigg för idag, den kommer smaka mums, men jag ska första skriva litegrann.

Imorgon bär det i väg till Skultuna igen ska sova där ungefär en vecka för att min syster ska till Örjan, linas pojkväns bror typ i Malmö och då ska jag vara booofiieevakt, men de gör absolut ingenting ganska skönt att vara där, bara ta de lugnt.
Plus att om jag någon gång får min lovely på posten så skulle jag kunna träna där men den är ju seg tack vare att den kommer med buss och att jag har eftersändning på min post! Grauhg!

men men.. det är relativt vackert väder tror jag :/ men jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, är ju äntligen ledig :D Men imorn ska jag jobbar "working 9 to 5" för att citera.
Men det är faktiskt mycket roligare att jobbar på MM istället för McD, förlåt mig la familia men de är så.. Hahahaa.. det som jag kom på nu var att imorse orsaken till att jag vaknade var att Silentium ringde och väckte mig och sa; Hej. blablablablaaa du var på intervju här i juni du vet ju att du fått jobbet och vill gärna att du kommer på introduktion på torsdag.. hahaa jag trodde de fattade min pik sist de ringde men tydligen inte, och tjejen i telefonen var en blandning mellan nany och min mormor, alltså en sån röst man inte vill höra på morgonen.
(förlåt mormor, älskar dej.)


Jahapp.. ska ut och röka nu jag sen ska jag hoppa i sängen tills hounken vaknar sen lite mys, sen blir det väl att städa, annars kommer jag hem på fredag och det ser ut som skit i hela lägenheten vilket jag inte skulle palla, då blir jag en arg häst! hahaha

tack för mig, nu ska jag även bränna ut SEX AND THE CITY så jag kan ta med mig alla ansvitt plus FILMEN så jag kan se den varje dag, varje minut i skultuna!,,,
hejpåer!

Inga kommentarer: