torsdag 31 juli 2008

La Grou´pen

Igår hade jag nog en utav de mysigaste dagarna på länge! Jag och Eva var i gropen och badade hela dagen, det började med inhandling av badboll samt badmadrass sedan frukt mat och kex och dricka, hade en hel ica påse med enbart smask :)
Vi drog iväg till våran hemliga grop där det enbart var två andra familjer förutom oss, och Pelle peugot fick stå bredvid oss så han solade också!
Vi solade och badade hela dagen det var så mysigt!
Tack Eva för en underbar dag! Det var så enormt kul!
Speciellt när det blev topless då gubben fick chock!
Hahahaa, men en sådan dag kommer igen då Eva har semester nästa vecka :D

Men ja, våran underbara dag relaterade till kräftan Sandra och Eva idag.
Det är helt sjukt vad röd jag är, jag var nästan blå om kinderna igår för att jag var så röd!?
Hur nu det går ihop men så är det... tyvärr.
Kunde knappt gosa igår tack vare min röda och brännheta kropp men men.. Vad gör man inte?!

Idag eller nu, ska jag alldeles strax hoppa in i duschen vilket kommer att svida som in i norden, men efter det ska jag ner på stan och hälsa på och fika med Katja äntligen! Var så jätte länge sen man träffade henne!! Ska bli roligt! Sen efter det kommer vi fraktas i Pelle peugot till Hälla och IKEA! Vi ska små shoppa lite ialf. jag måste ändra lite saker i lägenheten p.g.a. en liten skönhet!

Men ja nu blir det en ciggarett se duschen!
Ni får ha det så hemskt bra, och vem vet någon utav er kanske vet vilken våran hemliga grop är?
Eller om inte annat så kanske man ser er där?!
Hade så bra!

// S

1 kommentar:

eva sa...

tack själv gumman det var jätte mysigt =) det var kul att ni kom förbi igår oxå =) det var rooooligt =D hehe hoppas att du får en toppen dag på stan idag =) puss