onsdag 11 juni 2008

Cleanin´




Jaha ja, nu sitter jag i Skultuna hos Lina och Micke och klockan är 08.59 jar har varit här sedan ca 06.30. Gick upp med Daniel idag, tro det eller ej, skjutsade honom till jobbet och sen for jag hit för att städa hade ialf. inget annat att göra, men de gick så fort så nu har jag inget vettigt för mig?! Jag ska dra mig själv in i duschen och göra mig i ordning för arbetsintervjun på Media Markt men jag orkar inte riktigt än, synd att klockan är så lite, nästan alla sover ju just nu. Och dessutom så är det nog inte många utav mina vänner som orkar kasta sig hit när jag ska åka runt en två.. Egentligen kan jag ju åka hem till mig och städa och diska men det kan jag göra ikväll eller imorgon. Fast ikväll är det ju faktiskt Grey´s! Daniel frågade mig i morse om vi skulle ha mysdag idag de lät mysigt, så han och ska ja ska mysa ner i soffan sen se Grey´s och kanske någon film :) Coooosigt!
Men men.-.. vad sjutton kan jag göra nu, klockan är alldeles för tidigt för att det ska vara något bra på tv och sen finns det inte så mycket mer, de finns ju visserligen massa tv-spel, wii och ps3 men jag känner ingen ork för att spela.


Mina ögonlock är så trötta att de knappt kan hålla sig öppna... Men det är positivt för då kommer jag att somna tidigt ikväll och vakna tidigt imorn :)

Och vilket jätte dåligt väder vi har, visst det är bra för naturen för gräset höll på att bli brunt där ett tag men självklart är de pissväder när jag är ledig, är nästan 100 på att på söndag kommer de vara 35+ eller någonting?!(jag jobbar då)


Ehm.. ni kanske märker att jag har brist på annat med tanke på att jag skriver en massa strunt men det är ialf. någonting ;)

Gäller att tänka positivt!

Näe, nu ska jag röka och kanske somna en stund?! fast då blir jag jätte trött sen, attans..

Aja vi märker väl, i värsta fall kommer jag och skriver några rader till!


Hoppas ni har det roligt!

Inga kommentarer: