onsdag 30 juli 2008

Gropen....

God Morgon Världen....
Måste berätta lite om min super mysiga dag igår!
Det började med ett samtal ifrån Linnea om badönskemål, nästa samtal gick till Sara, och badplaner blev av!
Linnea hade gjort en kyckling sallad med fetaost och allt möjligt så jävla god, men även termos med kaffe, gifflar och kakor och även kolsyrat vatten och melon!
Mums, säger jag bara!
Vi tog Pelle peugot och for till staden och hämtade upp Sara och Athena och vi burnade iväg mot vår hemligs grop, som omvärlden får lov att lista ut om de finns intresse till att följa med på en utflykt! tihi och muhaha!
Det var så skönt, vi tog bilen ända fram till sanden där vi solade och hunden sprang omkring och mös runt i kring oss och vi badade och t.o.m. letade stenar!? Linnea?!
hahahaa...

Sen åkte vi hemåt efter några timmar och antal ciggaretter.
Men inte riktigt hem utan till Micke vi böt lite tatueringsgrejer och inhandlade lite alkohol!
Sen for vi hem!

Och nu sitter jag här, klockan är ca 06.38 och jag har varit vaken i 1h skjutsade hounken till jobbet i morse av någon anledning men han är ju så mysig :)
Ska åka till Sara snart så ska vi göra sallad m.m. och sedan hämta upp Eva,(daniels syster) och sen blir det den hemliga ( top secret osv. you know the drill ladies and gents!) gropen igen :D
Så mysigt!

Sen ikväll blir det väl lite tatuering!

Och jag måste ju berätta att nu efter 3,5år så har jag äntligen jobbar min sista dag på McDonalds! Det är visserligen tråkigt men ändå skönt, jag fick dock inget rikigt avslut hos Mc Donalds med tanke på att jag aldrig visste vilken dag som skulle vara min sista då jag försökte byta bort alla för det krockade med Media Markt, men så nu är jag friiiiiiiii....

Jag älskar dej Daniel! Tänk om ett halvår om de går vägen... Jag skulle inte kunna bli lyckligare!

Inga kommentarer: