tisdag 10 juni 2008


God morgon mitt herrskap, nu är klockan 21.39 och det är verkligen inte morgon, så go kväll!
Det är nu fotboll på tv Sverige-Grekland, och min karl är bänkad.
(Det är därför jag har tillgång till da computer)

Idag var det en trevlig dag, börjar med en anställnings intervju 10,30 sedan kom min underbara syster Lina ner på stan och höll mig sällskap vi
åt mat och snacka allmänt skit sedan 14,00 var det dags för en till intervju.
Väl efter det, så hoppade vi in i varsin bil på väg mot Ica Maxi Erikslund då ett till företag ringer och vill att jag ska komma på intervju, fast tack och lov inte just då utan den 16:e, vi skuttade in på Ica och köpte grillspjut och potatissallad och en hel hög med energidryck.

Vi hoppade in i bilarna och körde mot riktning Skultuna, vi landade säkert hemma hos Lina och Micke ( jag vann,) jag började städa och Lina började göra ordning maten.
Då ringer Media Markt och vill att jag ska
komma på intervju imorgon :) Trevlans.
Strax därefter kommer micke hem med Demon :D Min baby <3>an att rulla runt i, precis när jag hade moppat golvet, men de gjorde inget för sötare hund får man leta efter. Sen var de grillning på tur, mickes mamma kom och vi hade en mysig stund på balkongen med käk och cigg..



Sen hemfärd, mot Odensvi! Väl hemma, köpte med mig lite McD åt karl så
han sken upp som en sol när ja kom. Nu ser planerna ut som så att titta fotboll, sen kanske tat lite lugnt mysa och sedan läsa och sova, Hej hopp vad roligt, (Not) men men..
Sen upp runt 05,30 och skjutsa hounken till jobbet sen hem till mig och städa, sen hem till Lina och städa sedan arbetsintervju och förhoppningsvis en liten badtur på kvällen.. :)
Hoppas på att träffa Alexandra den pullan :)

De blev några rader idag med, stolt över mig själv!
Jag överträffar mig själv, nu ska jag röka!
Ha dé

Inga kommentarer: