söndag 1 juni 2008

Skuttluna, the dead end?





Jaha, här sitter man i Skultuna och är hundvakt och kissemiss vakt, de är skönt att ha semester från karl men när man har sovit själv ändå ifrån torsdag och de är söndag idag då blir de lite ensamt men jag har ialf. haft en sovgäst, tack linneá. Jag kan återberätta våran resa från torsdag om någon läser detta..
Torsdag linneá och sandra on the road kl. 8,00 mot donken till drukost då jag lämnat lina och micke i västerås, vi tog demon (amstaffen som jag tar hand om) och intog uteserveringen på jobbet..
efter två toast och en latte, begav vi oss hem till linas och mickes lägenhet i skultuna..
Vi softade hela dagen fram till kl 12-13 då städandarna inom oss buggade loss, vi började med andra ord städa lite granna. sedan intog vi position matlagning och lagade mat, runt 15.00 kände vi att alkohol halten i kroppen låg på -3000 så vi korkade upp den första cidern då som hled ner som vatten!
Sedan konstaterade linneá att hon är ju inte svår, så en blev två, två blev tre, tre blev massor.
vid midnatt var allt jätte roligt, vi satt två glada damer på balkongen cigg efter cigg, vin efter vin och hade riktigt roligt, tack linneá men de var då vi insåg att de kanske var dags att runda av, de är ju en dag i morgon också ( redo att tala pension?) Fredag morgon så mådde vi fantastiskt faktiskt, promenad me hunden, frukost och långpromenad sedan kom Sara och sedan Alexandra då de blev grillning och vin, ännu mera vin :)
riktigt trevligt,, med bara flickor, jag säger bara sara din stjärt klår nog allt ;) MOAHAHAA..
förlåt vars var ja,, jo, sedan rundade vi av och sara och Linneá åkte hem, men min sötnos Alexandra stannade <3 Vi pratade tills sista bussen gick runt två. Sedan blev de sussning. LÖrdagen bestod mest av promenad mot kyrkan och sedan runt skiten med elin :) Sedan kom min pulla och vi tittade på disney film och ratrace sedan blev de taxi sandra och Ale´c. Mot vagersta och sedan västerås! Och nu sitter jag här, funderar på att röra mig till bilen med demon och åka och hälsa på alexandra, annars kommer hon hit senare <3 de blev ganska långt idag, men jag har ju inte skrivit på ett tag så... enjoy! Det är riktigt mysigt i skultuna ändå, de är helt annan luft, solen skiner man kan gå runt kyrkan eller svartån och bara andas, nu låter jag som en tönt men de är jag så wtf.. haha! Men nu är de storstädning eller västerås, svårt att välja demon får avgöra! :P Ha de så bra, är de någon som har tråkigt (AV MINA VÄNNER) så ring och kom över :D

Inga kommentarer: