tisdag 16 juni 2009

Tisdags morgon

God Morgon!

Nyinkommen till jobbet, en tisdags morgon, det är kallt, rösten är inte på topp, sömnen vill fortsätta men va faen! SNART FREDAG!

Sitter som sagt på jobbet med ögonlocken mitt för ögonen, men det är tur att man är en robot så allt bara går av farten då gör det inget om man blundar lite... bara lite..... ojj, nu höll jag på att somna, inge bra inge bra.

Idag ska det äntligen bli lite värme det ska bli hela 17 grader! Jag tror jag har överdrivit, har klänning öppna skor och leggings, kände att det var lite kallt tidigare när jag gick till bilen, Det var som om de små hårstrån som finns på benen bara ville hoppa in i fläsket och gömma sig, ungefär så kallt var det mot mina ben, men men snart varmt snart varmt!

Frågan är ju om jag kanske ska ta och jobba lite nu, jag får ju inte betalt för att sitta och göra det här, som vissa andra i världen får, helt jäkla galet. Ja mena vafan vem som helst kan väl skriva om en snygg tröja eller vad man gjort idag osv. Jajaa nej nu ska jag jobba på riktigt, med ett riktigt jobb! *Hahaa, inge illa menat.*

Ha en underbar dag i det varma!!

/S

Inga kommentarer: