måndag 22 juni 2009

Måndag

God Middag!

Klockan är strax innan ett måndag den 22 Juni 2009!
Dagen började med ett hoppskutt panikvakning klockan 04.00
Låg och drog mig en stund hörde att kaffebryggarn hoppade igång, vi satte på oss lite kläder tog varsin kaffe kopp och satt brevid varann i soffan som två zombies och drack vårat kaffe.
Stackars Hounken somnade typ vid två så han var lite extra seg jag själv somnade relativt tidigt typ tolv någonting, tidigt menas, tidigare än honom.

Nu sitter jag på jobbet och är mätt så jag mår illa, var inte alls hungrig för jag åt frukost hemma sedan massa kaffe och två frukter. Sen en lasagne på det. Blää!

Lite stolt är jag dock, cyklade igen till jobbet inge socker än så länge. Frukt och viktväktar lasagne. Bättre än pizza och godis! :)

Det är ju absolut inge jobbigt att cykla hit, det är ju bara nedförsbacka hela vägen men att cykla hem däremot, det är lite jobbigare!
Det är uppförsbacke, och jag vet att jag tycker att det är jobbigt men ändå så måste jag cykla som en tok, som om det är 541 ilskna indianer bakom mig och jag har deras mat på pakethållarn!
Och av någon anledning så virrar jag alltid bort mig där vid lassarettet, kommer alltid ut på olika vägar varje gång jag cyklar siste sträckan hem. Haha, men det är tur att man har lite lokalsinne för jag kommer ju ut på rätt väg men på olika ställen.

Nu ska jag sälja lite mer sen är det bara hem och spackla, sätta igen dörrhålet och se glad ut sedan somna in, för att än en gång upp som en solstråle cykla till jobbet för att sälja.

Men jag önskar alla Er som inte sitter på jobbet till 5 en underbar dag och njut nu för sjutton av solen medans den är framme!

/S

Inga kommentarer: