tisdag 21 april 2009

Tisdag - Im a Happy face! *not*

Idag är det tisdag och klockan är 18.39 och jag skulle mer än gärna gå och lägga mig!
Sitter själv i lägenheten och har sååå tråkigt. Jag borde egentligen städa diska och tvätta men jag har ingen ork i kroppen!
Jag känner att jag vill göra någonting men jag vet ändå inte vad, jag vet inte vad jag har ork till.
Jag borde träna men jag känner ingen ork, jag pendlar mellan soffa och balkong, tv och datorn.
Jag borde även gå ner till bostadsrättsföreningen och prata om förråd men gissa, jag har ingen ork!

Det känns värdelöst, jag har inte suttit hemma själv på jag vet inte hur länge, man blir nästan deprimerad. Det är skönt iofs. vissa dagar längtar jag tills jag får vara själv hemma men då vill man ha ork så man känner att man kan göra något!

Nu sitter jag i min ensamhet i soffan som är gjord för tre och den känns större än västerås.

Just nu lever jag ihopp om att Alexandra ringer snart när hon har städa färdigt på dagis och berättar att hon har ork och tid och lust att komma förbi! Det är typ det jag orkar med.
Jag förstår inte jag brukar vara den typen som folk tycker är irriterande för att jag har så mycket energi , studsar runt som en gummiboll, eller som Daniel säger; mitt blonda lilla yrväder!

Men icke sa Nicke!
Trött och fet som man är ligger man i soffan datorn i knät och Vänner på tv:n.
Happ, inte fan mådde jag bätter eller blev piggare av det, nu gick det ju ännu mera utför, kanske sätta på en kanna kaffe och ställa mig på maskinen ändå, och innan de lägga i en tvätt. Men jag kan ju vänta en liten stund till ifall det ringer eller jag får oväntat besök med gevalia eller något =)
Jag kan ju skriva något kul, kanske piggar upp mig i kropp och sinne!?
ehm.. ehm....
eehhh...
Äh fan jag suger på det här!
Hahaha,,
Hoppas alla Ni som läser det här, ( antagligen 0 pers idag med min otroliga gladfaktor.)
har en trevlig dag och att Ni njuter av livet och skuttar runt och skrattar!
Det gör mig glad! :)

Inga kommentarer: