torsdag 2 april 2009

En helt vanlig dag....

Idag är det en helt vanlig torsdag, men neje..
Dagen började perfekt förutom att jag inte vaknade när jag skulle men jag hann i tid till jobbet!
Men sen nu efter lunch blev jag påhoppad utav 3 hungriga vargar, som inte gillade min stil att leva en viss del utav mitt lev.
Den största delen utav mitt liv, det känns surt när 2 utav de 3 inte känner till varken mitt liv eller mig på fritiden.
Men men.. thats life..
Det var inte kul bara, det gjorde ont. Och det var verkligen inte kul, inte någonstans.
Finns ingenstans jag kan ta vägen nu, jag måste sitta här tills klockan fem och dras med dem.
Plus att jag inte kan vara arg, blir jag arg börjar jag gråta och det kan jag ju inte göra här!
Men 1 utav de 3 vargarna menade nog inge ont utan bara drogs in i samtalsämnet för hon vet mest om det. Men det gjorde ont.

Nu ska jag väl sitta här, humöret är totalt förstört och jag vill bara sitta själv och krama om Roffe , helt hemma.
Tycka synd om mig själv tills det händer något roligt, för det här var verkligen inge kul.

Hoppas iallafall att alla ni har en underbar dag i det vackra vädret.

1 kommentar:

eva sa...

hahaha vilken jäktig morgon =D fattar inte hur du endå han i tid! kredd till dig sötis... klart du skulle få kunder endå du e ju fin jämt! =D ska vi styra upp nån dag vi kan leka? var länge sedan nu...