onsdag 27 januari 2010

Hej!


Jahapp, då var man här igen! Det var otroligt länge sen nu!
Men jag använder en bra ursäkt; Jag jobbar samt tränar.
Haha..

Ja det har hänt mycket sedan sist, jag har ett nytt jobb Maze Media, eller jag vet inte om jag har berättat om det, har varit här i 6 månader nu och blivit fast! YEAY MIG!
Så 16:e våningen i skrapan finner Ni mig 8-17 mån-fre, nej nu ljög jag den 1 februari flyttar jag upp till våning 18!
Jag och en till kille här ifrån våning 16 vid namn Micke, sedan kommer det fem nya, så vi ska bli kyckling mammor! :) Great! kommer bli jätte kul faktiskt, blir som en liten ny-kick!


Förutom det så har jag ej Pelle kvar! :( R.I.P Pelle <3
Eller alltså han är inte död, utan han har bara en ny ägare!
Jag har nu Pelle Jr, som jag inrett lite med Ed Hardy rattmuff, DOFTGRAN!
haha Jepp I am a lantis!

Och förutom allt det så har jag som sagt bröjat träna, så idag är jag ungefär som en 93 årig tant!
I måndags blev det Afro dans på friskis, jag kom i jympabyxor och Guns n roses T-shirt, passade in ungefär 15 på en skala till 100. Men det var roligt, stor applåd till de som satt alla steg och höll hela passet, helt sjukt!
Direkt efter the afrodance åkte jag och Sara till Ica Maxi och handlade, vi hade gjort matlistor i från Arla.se och skrivit inköptslistor så nu är det nyttig mat, eller iallafall bättre mat sen innan!

Igår Tisdag jobbade vi sen skulle vi på ett pass på friskis men som sagt igår var våra kroppar som 80 åringar så vi valde Badmintion på Bellevue istället, det var roligt. Lagomt!

Idag Onsdag blir det relativt lugnt, det är jobb till 17 sedan ska jag tatuera lite beroende på vädret. För vi ska ju vara i Irsta men de kan hända att Micke ( som bor i Irsta ) kanske måste rycka in med snöröjning, Med tanke på att SMHI varnar för snöoväder/storm?! Jippey!
Eller inte, men ja.. Håller vädret så blir det lite tatuerande idag, kan lägga upp en bild sen, det blir ett M bakom örat på en tjej vid namn Sara Berg.

Och sist tänkte jag berätta lite om i morgon, i morgon är det Torsdag och det är jobba mellan 8-17 sedan är det Ki box, ehm jag kommer att dö, så att det här är nog med stor sannorlikhet mitt sista inlägg!

Vill passa på att säga: Sara Enqvist, en kvist från en En. You Go girl! ( Hon ska börja med körkortet idag, och jag stöttar Dig till max!)

Ha en underbar dag!
/S

1 kommentar:

scraapyyy sa...

wiiiiie scoobie så braaa äntligen tillbaka:D:D så kan jag hålla koll på diiig ;) hhih som om jag inte hade det ändå;)
värsta duktig du är med träningen
och hälsa sara att jag också hejjar på henne!!
du är bääst
saknar till tuuuseeen
massa kärleek!
scrappy <3