söndag 15 mars 2009

aahh hej hej!

Idag har jag varit med mina vänner och tatuerat, =)

Dagen började med vackert väder i mysiga sängen med en varm och mysig hounken! =)
Jätte mysigt, sedan stod duschen klar och jag hoppade in.
Så blev det smink och lite mys med Daniel innan färden bar mot Bäckby/Skälby va fan det nu är, sak samma! För att hämta den trevliga Sabine som borstade sina tänder i ungefär 15 minuter så de fann bli några ciggs i bilen innan hon kom =)
Väl inne i bilen rockade vi loss till takida, (dock säkerligen bara jag som "rockade loss" då det var två andra relativt tysta varelser i bilden som hoppade i takt till musiken tack vare Pelle.)

Efter allt poppande i bilen landade vi säkert på Rönnby, åkte till hus 5, 7 våningar upp!
Till Tony a.k.a Pappa Björn! :)

Lite morgon kaffe och cigg, på med en film och skissritande så började dagen perfekt!
tatueringsarbeten flödade på då det blev Sabines vad,en killes arm och även en till kille som vill att jag fixar till hans arm, Sabine vill ha tre stjärnor brevid den som vi gjorde idag, dock är den inte färdig men de kommer, även stjärna bakom örat!
Sååå.. pengar rullar in som de ska ;) De går bra nu!
nej men dagen i sig var jätte rolig! Haft en mysig dag men tiden bara flööög iväg, men men...
Det går fort när man har roligt!

Tack för idag ;)

Inga kommentarer: