tisdag 2 september 2008

Tisdag

Hey!
Idag är det Tisdag, och jag är ledig!
Sov som en liten gris ända fram till tolv, hahaa så nu har jag egentligen bråttom att åka till MM och hämta min stegräknare! Vi ska ha tävling på jobbet, dena vdelning som går längst på en månad får en reda til Rom för hela avdelningen, tror ni kassan vinner eller? hahahaa men de värt ett försök vi har våra knep!
Så duschat har jag redan gjort, sminkning ska ske, och rökning innan det.
Sen kommer jag burna iväg med Pelle till McD och hämta soffipropp sedan MM.
Sen hem till henne, hon har gjort jätte fint, nya möbler och grejer, så vi ska dit och spela lite spel, blev lite tokigt igår när hon var som värst inne i det, då kom hon på att hon inte hade någon skruvmejsel så vi försökte få tag på folk com bodde i city flr att låna ut en skruvmejsel, tur så fanns Kim som lånade ut åt henne! Snäll karl.
Och jag är nog ensam hela helgen! :) Det betyder förfest här på fredag, vakna upp och vara bakis med bra filmer, sedan vin eller cosmopolitan och sex and the city?! Och självklart god mat!
Jag har mina favoriter som är bjudna :) Men är det någon som känner att de skulle vilja vara med som jag känner så har ni mitt nummer jag är inte omöjlig!
Näe, nu kallar ballen!

Hade så bra så får vi se vem man ser i helgen! :D // S
;) Tack för en god natt ;)

Inga kommentarer: