torsdag 24 april 2008

Torsdag

Idag är det torsdag och jag ska träffa min underbara vän Alexandra :)
Vi ska åka och sola hemma hos Eveline som jag inte har träffat på hundra år, ne men ialf. nästan ett år. Det ska bli kul att se för hon har flyttat till hus ute i Virsbo.

Tyvärr blev det ju som de blev igår, men jag orkade seriöst inte längre, jag orkar inte bry mig.

Men tillbaka till Alexandra den pärlan, hon är den personen som oftast är sen, men ett stort MEN hon är en utav de bästa jag vet, hon är snäll, rolig och vacker! Min Alexandra, hon är mitt äpple i mitt päron träd?! Hahaha

Ja men ialf. snart är hon här och då ska vi först ta en runda ner på stan och sen till Eveline och Dick ute i buschen.

Och med tanke på att de är torsdag så måste man gå och lägga sig tidigt idag, för man börjar 06.00 imorn så 03.50 ringer klockan då bussen går 04.48 eller någotsånt, det skulle vara så hemskt skönt att ha bil, men men.. de kommer...

Nu ska jag lämna er vackra människor, ska pussa på min pojkvän som ligger och sover sen slå en drill och sen ta en rök i det vackra vädret!

Ha de så hemskt bra vissa utav er, andra lite mindre! ;)

1 kommentar:

Al3X sa...

Tack pärlan :) YOU rock MY world !